„Restaurant Brands International“ ir „Burger King“ vieningai smerkia Rusijos įsiveržimą į Ukrainą

„Burger King“ Rusijoje neturi įmonei priklausančių restoranų, o vietinis restoranų operatorius Rusijos rinkoje veikia pagal franšizės sutartį. Bendrovė „Restaurant Brands International“ (www.rbi.com), kuriai priklauso prekės ženklas „Burger King“, iš karto prasidėjus Rusijos kariniams veiksmams prieš Ukrainą, pareikalavo, kad jų Rusijos franšizės gavėjas nedelsiant sustabdytų „Burger King“ restoranų veiklą Rusijoje. Tačiau Rusijos franšizės gavėjas iki šiol nesutinka uždaryti restoranų ir toliau vykdo veiklą Rusijoje. Reaguodama į tai, bendrovė Rusijos franšizei sustabdė bet kokią korporacinę paramą, įskaitant operatyvinę ir rinkodaros veiklą bei tiekimo grandines Rusijos restoranams, o visos su Rusija susijusios investicijos ir plėtros planai buvo įšaldyti. Su tikslu paremti Ukrainą, pirminė „Burger King“ įmonė nusprendė iš Rusijos veiklos gaunamas franšizės pajamas panaudoti humanitarinei pagalbai ir Ukrainos karo pabėgėliams remti. Be to, bendrovė 1 mln. dolerių paaukojo Jungtinių Tautų vyriausiajam pabėgėlių komisarui (UNHCR).

Daugiau informacijos RBI svetainėje: https://www.rbi.com/English/news/news-details/2022/Actions-on-Burger-King-Russia/default.aspx

Rusijos agresija prieš Ukrainą yra nepriimtina ir mes ją vieningai smerkiame. Baltijos šalyse – Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje greitojo maisto tinklo „Burger King®“ franšizė priklauso bendrovei „Tallink Grupp“. Baltijos šalių „Burger King“ restoranai ir Rusijos franšizė veikia autonomiškai ir tarp šių franšizės gavėjų nėra jokių kontaktų. Šiuo metu bendrovė „Tallink Group“ karo pabėgėliams ir Ukrainai skirtai humanitarinei pagalbai savo keltais teikia nemokamas transporto paslaugas. Mes atvėrėme duris visiems pabėgėliams, kurie nori rasti darbą bendrovėje „Tallink“ ir jos antrinėse įmonėse.